To those visitors who can not read Swedish, I have now added the Google Translate - enjoy!
(and do not hesitate to get in touch with me!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

onsdag 14 november 2012

Kraftfull 40-dagarsbön

Jag tittade runt lite på böner till våra Ärkeänglar och kom så över denna här bönen.

Där står på sidan - "Överflödets magiska bön av mästare Djwhal Khul genom vägledning av Ärkeängel Mikael. En bön som hjälper oss att anknyta till dagens höga vibrationer och frekvenser. Ärkeängel Mikael ber oss att använda och arbeta med denna bön 40 dagar i sträck. Jag, och många med mig, har använt den här bönen och känt dess magiska kraft och inverkan på våra välsignade och rika liv. Använd och njut av den och dess frukter du också. Sprid den till alla ljusarbetare." (hittade bönen här)
 
Överflödets magiska bön
Min Skapare, jag frågar och ber ödmjukt av hela mitt hjärta, min själ, med alla mina sinnen, mitt medvetande och min intention om gudomligt överflöd som nu manifesterar sig i min personliga lycka och i mina framgångar.

Jag manifesterar, tar emot, accepterar och tillåter mitt gudomliga överflöd att helt och fullt finnas i alla delar av mig och mitt varande på alla nivåer, i alla dimensioner och i alla aspekter av allt som jag är. Jag är tacksam och tackar dig Fader och Moder Gud för alla dina välsignade rikedomar. Min Fader och Moder Gud på jorden och bortom den, jag tar mig nu bortom rädslan och fullföljer Dina planer för mig.

Jag är öppen och tar emot mina finansiella rikedomar, framgångar, skatter, överflöd, välsignelser, gåvor och nåd. Jag accepterar just nu mitt gudomliga arv och tackar dig, min Skapare, för ditt svar på den här bönen som du ger vid rätt tidpunkt. Jag är så tacksam för dina gudomliga skatter. Min Fader och Moder Gud din vilja sker genom mig. Och så är det. Amen. (Upprepa 3 ggr)

Mitt älskade Undermedvetna, jag tillkännager, erkänner och ber kärleksfullt om att denna bön blir hörd direkt av min Fader och Moder Gud och att den sänds med Livets egen kraft och vitalitet. Jag ber också att Livets Kraft manifesterar och visar min intention i den här bönen. Amen. Och så är det.


 - Andas nu in bönen till Fader Moder Gud genom kronchakrat samtidigt som du gör AM Mudras ( du lyfter dina armar och händer över huvudet och formar dem till en bägare, en graal). Visualisera nu i den här positionen hur överflödet av välsignelser och nåd regnar ner och sköljer igenom dig och allt som är du; alla nivåer, dimensioner och aspekter av dig och hur det även duschar allt runt omkring dig.
Vänta 10-15 sekunder och fortsätt därefter.

Min Herre, Välsignelsernas Regn sköljer över mig och sugs upp av hela mitt varande. Alla nivåer, dimensioner och aspekter av mig översköljs med Dina gudomliga Skatter, Välsignelser, Gåvor, Nåd, Visdom, Sanning, Kärlek och Ljus. Jag är tacksam och jag sänder Dig min stora tacksamhet. Och så är det.*

* Amen betyder - "så ska ske", "så är det" eller "sannerligen" så man kan avsluta med Amen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar